2013-05-01

Og, hov, der var vist også noget til mig

Cecilie som jeg var til Sakura Festival med, havde fødselsdag om lørdagen og blev 18 år! Så selvfølgelig havde jeg købt en gave til hende~
Jeg købte volume 36 af manga'en One Piece, desværre ramte jeg et volume for højt, men som hun sagde: "nu har jeg en undskyldning for at købe mere", haha, hvilket jo kun er rigtig nok.
Så købte jeg også første volume af Durarara, eller DRRR som den også er kaldt. Det var super nice at gå ind og købe manga til hende, også mest fordi hun ikke har så mange endnu, så der var nærmest frit valg på alle hylder!

Men selvfølgelig faldt jeg lige over to manga'er som pludselig endte i min kurv til mig ;D

Haha, da jeg kom ind i Faraos Cigarer havde de lige fået re-stock, så alle hylder var fyldte! Damn, og jeg havde self ikke alverdens penge, da jeg stod der, så jeg skulle kun have ting, jeg ikke kunne undvære (vildt, at jeg overhovedet kunne undvære NOGET).


Men altså, jeg endte med at købe Barrage volume 2 og Itsuwaribito volume 8. Nu har jeg så fået afsluttet serien Barrage (Også kendt som Sensei no Bulge), og jeg ville have ønsket at serien var noget længere. Det er en meget god historie, og stilen er tiltalende.
Jeg købte selvfølgelig Itsuwaribito, fordi jeg bare måtte have næste volume i serien, atehe.
 
Billede er © mig, Luffy er © Eiichiro Oda.
Tegning kan også findes her.
 
Udover at jeg købte de andre to manga'er til Cecilie, lavede jeg også mit eget fødselsdagskort til hende.
Jeg valgte at tegne en tegning af Monkey D. Luffy, som er hovedpersonen i One Piece (I believe you guys know him xD). Og det er første gang, jeg kunne tegne en manga figur, hvor personen faktisk bliver glad for det, og ved hvem det er! Har jeg aldrig rigtig oplevet før.
 
Jeg valgte at skrive Nakama, da det er det ord, Luffy plejer at bruge, eftersom det betyder kammerat, eller en ven som er del af et fællesskab.
Derefter står der på kortet "tanjoubi omedetou", hvilket betyder "tillykke med fødselsdagen" afslappet på japansk (det er ikke så formelt skrevet, som f. eks. otanjoubi omedetou gozaimasu, og eftersom Cecilie er en god ven, droppede jeg formaliteterne).
 
Hun blev rigtig glad for gaven, og syntes det var awesome, at jeg havde tegnet Luffy!

English summary: I was out buying Cecilie a present for her birthday, which was on the day of Sakura Festival in Denmark. I bought her volume 36 of One Piece and volume 1 of Durarara (also called DRRR). And 'accidentally' they just had a re-stock of manga, so I ended up buying volume 2 of Barrage (Sensei no Bulge) and volume 8 of Itsuwaribito, whups! I also made a birthday card for her, where I drew Monkey D. Luffy on it, who is of course the main character of One Piece. You can just press here, if you want to see it on dA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar