2013-05-06

Swatch: Essence - Mrs & Mr Glitter




Efter jeg var kommet hjem fra Irland, måtte jeg bare prøve de nye Essence neglelakke jeg havde købt, nu hvor det mærke skulle være rimelig godt og lækkert.
Jeg kan dog sige, at Essence ikke skuffer, da kvaliteten er ret så god. Den tørrer hurtigt, er pæn, holder okay længe, penslen er god og det er ikke besværligt at ligge neglelakken.
Min bundfarve på billedet er Absolutely Blue fra Essence og Top Coaten som er en "special effect", er også fra Essence og går under navnet Mrs & Mr Glitter, hvoraf det faktisk var den jeg ville vise frem.
Jeg elsker virkelig hexagon palietterne  i neglelakken, og farverne er vildt pæne! Desværre måtte der lidt mange lag til at fordele glimmeret ordentligt, men ellers er det et super dejligt resultat.

English summary: I just showed my Essence nailpolishes Absolutely Blue and Mrs & Mr Glitter. It's my first time trying the brand Essence, and I must say I really liked it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar