2013-05-31

Copenhagen Comics i morgen!

Så i morgen er der det årlige Copenhagen Comics i Øksnehallen fra 10-18 både søndag og lørdag!
Det er generelt for ALLE som elsker tegneserier, så lige denne event er ikke målrettet manga og anime elskere.
Dog alligevel er der et japansk hjørne! Og det er her i dette hjørne, at jeg kan findes~ Jeg skal nemlig på arbejde i Comic Party boden, som vil være i nærheden af alt det japanske ;D
Jeg har selvfølgelig nogle timers frirum, eftersom der er nogle events og foredrag, jeg gerne selv vil til, men hovedsagligt står jeg i boden både lørdag og søndag.
Det koster 120 kr. for hele weekenden, og 80 kr. for en dag - det er jo lige til at overkomme, når man kan komme ind og møde Mel Kishida, Jiro Taniguchi, Peter Madsen, Patrick og Shelly Block samt tonsvis af andre cool og super awesome mennesker! :D
Jeg glæder mig helt vildt! Jeg var der også sidste år, og der plejer at være sygt mange lækre boder! Så det skal nok blive rigtig godt~
Hvis i vil læse mere, kan i bare trykke her!
Hva' ses vi så derinde? - Kom lige et smut forbi Comic Party boden og køb en masse lækre merchandise med hjem, hmm? ;D
English summary: So tomorrow there's an event in Denmark known as Copenhagen Comics, it's for everyone who likes comics, and of course there's a japanese "corner"! That's were you find me! I'm going to work in the well-known Comic Party stand, so everythings going to be cool, and I'm looking forward to meet Mel Kishida, Jiro Taniguchi, Peter Madsen and Patrick and Shelly Block! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar