2012-02-06

1980 Gosh vs. 2012 Gosh

Nu er der måske mange af jer mennesker derude, som undrer jer over hvordan Gosh engang så ud O_O
Og jeg har tilfældigvis nok (Super tilfældigt, yeah) en Gosh fra omkring 80'erne (Ca. fra 87). Og det er jo utroligt morsomt, at eje sådan én i dagens Danmark, og det er skam sjovt at se, hvordan mærket har ændret sig xD
Jeg er nok ikke den eneste, der ejer sådan en Gosh fra slutningen af 80'erne. Og hvis du også gør, ville det være dejligt, hvis du skrev en kommentar og viste din 80'er Gosh ;D

Dette er så de to 80'er Gosh, jeg ejer.
Som i kan se er logo'et totalt anderledes!

Selve neglelak flasken er jo virkelig anderledes, og i 80'erne var det jo også ret smart med sådan et "z" under navnet, og skrifttypen er også en "totalt 80'er". Formen er heller ikke særlig tidløs, og farven er også bare way back!
Jeg kan så fortælle at den orange mærkelige farve (Ved fandme ikke, hvad jeg kan kalde den) hedder Ice Cream 44 og den lyserøde hedder Soft Pink 28. Bare nummeret på selve neglelakken, fortæller også, at det er i en tidlig produktion, da neglelakkene i dag har numre helt op til omkring 700, hvis ikke mere.

Her har jeg så stilt mine 80'er Gosh op imod min helt nye Bubble Gum Gosh.
Selve designet i dag, er meget mere tidsløst end 80'ernes.

Her har jeg så vendt dem om, for at vise hvordan emballagen ser ud.

Det er vildt at tænke på, at engang i 80'erne var der 15 ml i en Gosh, hvor i dag er der kun 8! Hvor fa'en blev mine 7 andre ml af?! Jeg syne det er utroligt tarveligt af Gosh, men nu regner de vel heller ikke med, at nogen overhovedet ejer de her totalt old school neglelak modeller xD
Men i dag vil jeg sige at designet er blevet meget pænere, også selve logo'et for Gosh, det virker self meget mere moderne og tidsløst, i forhold til dengang i 80'erne.

Lille negle fact til jer alle sammen: Vidste du, at hvis man skubber neglebåndet op, uden at bruge en neglebåndscreme til at massere og blødgøre neglebåndet med inden, forårsager det riller i neglen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar