2012-08-06

En kunstnerisk gave - "No comment"

Min kærestes bror havde fødselsdag den 8 juli, og eftersom vi alle sammen er meget kunstnerisk anlagt, og godt kan lide literaturiske, kreative og kunstneriske ting, valgte min kæreste og jeg at kreere et billede sammen til ham :D

Vi sad i vores ferie på fyn om aften og skabte dette billede. Min kæreste har tegnet den og jeg har farvelagt den med vandmaling. Det er et generelt abstrakt billede og det var umådeligt sjovt at male. Min yndlings ting jeg fik malet er den lille grå mand. Hans gradiens blev utrolig god >w<

Her er billedet taget lidt langt væk.

Taget med zoom.

Billedet hedder; "No comment". Grunden til dette er faktisk, at vi ikke helt rigtig ved, hvorfor det netop skulle se sådan her ud. Det er et lidt wacky billede og nok en af de mest skøreste jeg nogensinde har farvelagt/malet. Men det er dog umådeligt sjovt.

Tja, det var så egentlig bare en update fra det kreative hjørne! En mærkelig collab fra mig og min kæreste ;D

English summary: Me and my boyfriend made a collab for my boyfriends brothers birthday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar