2012-08-13

Katte negle til søs ;D

Jeg har været forbi min søster her i torsdags, så jeg fik lavet hendes negle!
Hun er lige blevet 12 år, og hun ville så gerne have, at jeg fik kreeret et design på hendes negle~

Originalt ville hun gerne have nogle blomster, som jeg har lavet før på mine egne negle, men jeg spurgte om vi ikke skulle lave noget helt nyt - Så det gjorde vi!

Det består af en liggende kat på tommelfingerneglen med en gul diamant som en form for måne i hjørnet, to siddende katte - en på pegefingeren og en på ringfingeren, og til sidst et rødt halsbånd med diamanter på langefingeren og lillefingeren! 

Tada! Må jeg præsentere katte neglene:

Et billede taget ude i solen med skygge!

Et bedre billede af designet! xD

Et billede af tommenfingerneglen.

Farven der er blevet brugt som bund er fra L'Oreal Paris og er en nr. 207 Babydoll (Eller det mener jeg). Så er der brugt en sort og rød fra Deco Nails, en Art Liner i guld fra Depend og diamanter i lysegul og hvid.

Negle fact: Vidste du, at en god bottomcoat ikke kun beskytter din negls naturlige olier, men også gør at neglelakken kan holde længere?

English summary: I made this cat design on my little sisters nails, they are just super cute!

1 kommentar: