2012-08-14

Tegnehjørnets skitsering

Nu hvor jeg har fået ny passion inde for at tegne, synes jeg lige, at jeg kunne vise jer folk, hvad jeg var i gang med ;D
Det er jo ikke særlig tit at jeg gør det, for jeg regner aldrig med at gøre det færdigt - og at ligge det op på bloggen, kræver lidt en færdiggørelse senere, am I right?
Men denne gang har jeg confidence i, at jeg kan få mig selv til at blive færdig, da det faktisk skal blive en fandrawing~!

Jeg laver et portræt af to japanske modeller - Faktisk har jeg sammensat deres udseende, jeg har hele hovedet og øjnene, samt næse og hænder fra en japansk model og så har jeg valgt en mund fra en anden, da jeg gerne ville have personen smilede.

Grunden til at det bliver en fandrawing, er faktisk fordi jeg gerne ville tegne Alpha, som er Comic Partys maskot (Comic Party er danmarks manga magasin ;D). Derfor laver jeg en "Hvordan Alpha så ud, hvis hun levede i virkeligheden"! Er det ikke awesome? :D
Jeg synes i hvert fald at det er sjovt, og kunne være vildt awesome, så det er ligesom hvad jeg har gang i!

Her er så nogle billeder af skitsen, den er meget svag, da blyantstregerne skal viskes ud og tegnes med farveblyant~

Skitsen er © mig! :D

Det er hendes ansigt og alt andet, undtagen munden.

Jeg har brugt denne models mund xD

Jeg håber den bliver flot, når jeg er færdig!

English summary: Hi guys, I'm showing off my new project in drawing - I'm making a portrait of Comic Partys mascot Alpha, using two japanese models as reference to make a "If she was a real living person" - I hope it's going to be good when I'm done ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar