2012-08-06

Gosh - Bubble Gum 598

Taget i naturligt lys.

Endelig har jeg prøvet Gosh's flotte Bubble Gum 598! Den er i samme serie som deres Early Green 606, Blue Ballon 605 og Wild Lilac 571~
Og som de andre farver er den absolut skøn at kigge på, en rigtig dejlig lyserød! Bare navnet er også dejligt, jeg tror nok også, at det var en af grundene til at jeg købte den ^^'

I forhold til flasken, er farven faktisk en smule mørkere. Dette forekommer også for deres Early Green 606 og Blue Ballon 605.
Udover det, er det som sagt stadig en meget lækker farve~

Jeg syntes at børsten var lidt blødere end de plejer at være i Gosh's serie, men tilgengæld var den god til ikke at ramme ved siden af xD
Lugten var hæslig, men nu dufter neglelak jo heller ikke ligefrem - jo, måske hvis man selv laver dem og hælder duft i, men jeg kan ikke lige se, hvorfor der skulle være en pointe med det. Tilgengæld kan det anbefales til ens egen neglelakfjerner, så det ikke er totalt frygteligt at sidde i.

Holdbarheden er helt klart i top! Jeg sidder stadig med neglelakken som bund på et design og dette er tredje uge jeg har farven på. Det eneste sted den mangler er, hvor min negl er vokset ud i løbet af de tre uger. Det er vildt hardcore folkens! Jeg ved ikke om det er min bottomcoat eller topcoat der gør det, men det holder i hvert fald super længe!

Den tørrede ikke særlig langsomt, det gik fint hurtigt, eftersom det lige hurtigt var et eller andet, jeg skulle ligge, inden jeg skulle ud af døren ^^

Den er købt i Matas for 42 kr., da der var tilbud med 30% og de normalt koster 60 kr. ;D

Negle fact: Vidste du, at for at din neglelak holder længere, kan man lige putte neglelak på kanten for enden af neglen. Det må dog ikke komme under neglen, da dette ikke er sundt for den.

English summary: Showing off Gosh's Bubble Gum 598, a very cute color and it's holding a hell of a long time ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar