2012-08-24

O.P.I. - Up front & Personal

Et billede taget i sollys - Ih, hvor den glimter! :D

Et zoom~

Nu har jeg så fået prøvet min første O.P.I neglelak!
Til jer der ikke ved det, så er O.P.I neglelakke virkelig kvalivare ;D - Og jeg kan faktisk kun være enig. I forhold til andre neglelak mærker, er O.P.I uden tvivl min yndlings~

Først og fremmest hedder denne neglelak Up front & Personal (Selv O.P.I's neglelak navne er vildt awesome!) og som sagt er den i mærket O.P.I! Jeg elsker virkelig farven, den er så utrolig flot - den er en smule gylden beige i det, men den er også perlemors agtig.

Jeg elsker hvordan neglelakken flyder ud! Nogen gange kan der godt forekomme nogle små riller eller "klumper", når man er i gang med at lægge lag i neglelak, men denne O.P.I flyder flot ud på neglen, og giver en glat overflade uden ridser eller riller og jeg får nærmest perfekt manicurede negle - det er lige før de ser falske ud xD

Det eneste problem med denne farve er, at man kan se den 'naturlige negle linje', da den nok mest er beregnet til at være oven på en anden neglelak til at give glimmer og lidt spil. Men i bestemt lys kan det ikke ses ;D

Børsten var utrolig lækker, den var blød og fulgte neglens "kurve" virkelig godt - jeg ramte ikke min hud ved at bruge den her børste (I fleste tilfælde er jeg fantastisk til at ramme min hud x'D). Neglelakken tørre også sygt hurtigt! Det er super dejligt!

Jeg har ingen ridser fået i neglelakken overhovedet, og den er ikke en gang ved at skrælle af i bunden, også selvom det er ved at være en uge siden, at jeg har puttet den på. Jeg regnede dog også stærkt med at O.P.I's neglelakker ville holde i herre lang tid ;D

Jeg blev dog meget overrasket over lugten, jeg ved ikke, om jeg pludselig er blevet sart, men jeg synes den lugtede lidt grimt i forhold til nogen andre jeg har prøvet. Dog som altid, skal man bare lige vænne sig til det x'D

Der er 15 ml. i og er købt i Magasin for 125 kr., men O.P.I kan som regel fås i Esthetique og nogen Matas'er sælger dem også.

Negle fact: Vidste du, at neglelak mærket O.P.I har over 400 nuancer og de bliver solgt i mere end 70 lande, samt de vinder præmier for "bedst i test"? :D

English Summary: Showing the nail polish 'Up front & Personal' by O.P.I, it's very pretty even thought you can see the natural nail line - it's a little sad, but it's a great nail polish to use as a top on another one ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar