2012-05-22

Døende og grædende net D:

5 minutters tegning, tegnet af mig, så det er © mig :'D

Jeg er super ked af, at jeg ikke har kunnet opdaterer, men mit internet er gået i stykker. Ja. Det er gået i stykker, lige meget hvor mærkeligt det end lyder xD
Ej, det er ikke helt mit net der er gået i stykker, men den trådløse. Så hvis man skal på nettet hjemme hos mig nu, så skal man bruge en 3 m. lang ledning, fordi vi har værelser oven på. Heldigt for mig er jeg hjemme før min storebror, så jeg kan nå at ordne alle de ting jeg skal :D
Og desuden kan en anden computer først komme på fire timer efter.
Do not ask me why, men sådan et vores net åbenbart -.-'

Jeg har ellers en masse nyheder, og jeg håber, jeg kan nå at få dem alle skrevet her i maj, for har lige et par afleveringer jeg skal tage mig sammen til at lave ^^'

Og det lille kreative indslag har jeg tegnet :D
Så nu ved i alle sammen, hvorfor jeg ikke tegner 5 minutters tegninger, da det bliver okay så hæsligt :D
Haha, hænderne ligner gulerødder eller sådan noget! Og anatomien er self helt off.
Forresten skal det forstille en chibi-like figur, der har "revet" håret af sig selv i fortvivlelse over at internettet ikke virker xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar