2012-05-04

Green tea roll!

Det første bagerbrød jeg købte ved Sakura Festival, var selvfølgelig Melon pan, og nu rykker jeg hen til den sidste jeg købte! Det er en Green tea roll! Den er selvfølgelig også købt hos Andersen Bakery, som der også står på posen.

Set fra oven.

Set fra siden, så man kan se indeni.

Det første man tænker er: En snegl? Med grøn te smag? What the fuck. For det tænkte jeg helt klart :D
Nu elsker jeg tilgengæld te, så hvordan ville jeg kunne gå uden om den?! Jeg måtte bare købe den, og jeg er ked af, at jeg ikke købte flere.


Den smagte sygt godt og jeg kunne sagtens smage den grønne te. For at sige det konkret var det nok en remonce med grøn te i, og der var i hvert fald rigeligt med sukker på. De ting som fremtrådte meget var sukkeren og den grønne te.

Dejen der var brugt til selve sneglen smagte også virkelig godt - i ved, sådan en rigtig god bagerdej, man bare elsker at spise. Dejen bliver heller ikke tør, eftersom der er den grønne te remonce i - Og til jeres information er det Matcha (Som er en fin grøn te - jeg ved det ikke med sikkerhed, men det er noget man normalt bruger i dessert og så'n) som er brugt.

Så alt i alt, smagte den sygt godt, og så komisk ud ;D

2 kommentarer:

  1. rigeligt* komisk*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, undskyld at jeg taster ad H til, og at det skulle gå lidt hurtigt xD

      Slet