2012-05-08

Lille mig i stjernerne?!

Sa-chan fra Starlight Magazine har spurgt lille mig, om jeg ikke godt ville lave en negle tutorial til det næste blad!!!
Jeg var overlykkelig! Det er en totalt ære at få lov til det! :D
Jeg elsker personligt virkelig meget Starlight Magazine, og jeg læser altid det nyeste der kommer ud, så jeg er super glad for at være spurgt~!

De udgivede Starlight Magazines indtil videre.

Min frist er 1. juni, og det vil sige, at jeg kommer med i 9'ende blad! Jeg vil selvfølgelig ikke afslører tema'et eller noget som helst. Og det vil altså også sige, at mine næste negledesigns ikke bliver vist på bloggen før efter 1. juni, da der ikke skal være nogen teaser til Starlight Magazine ;D

Det var så en lille update, jeg rigtig gerne ville dele med jer andre, nu hvor det booster egoet herover~

2 kommentarer:

  1. Hvor er du dog sød <3 Det er folk som dig der gør det store arbejde Starlight er det hele værd <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaawww, jeg er bare så glad! >w<
      Og det kan jeg godt forstille mig at Starlight er :D

      Slet