2012-05-25

Rawr! En løve!

Jeg sagde jo i går, at jeg ville gå ud i det gode vejr og male med vandfarver. Tro det eller ej, men det gjorde jeg faktisk! (Der er jo et langt skridt fra at skrive det, til at tage det hele frem og faktisk gøre det).

Så klokken 18 stod jeg og malede en løve :D
Jeg blev inspireret fra mit test papir, hvor den gule del minder mig om en løve med ryggen til, og vender hovedet over skulderen. Denne gang skabte jeg bare en løve lidt fra siden af, men mest mod os.
Da jeg var færdig med løven, virkede den helt ensom på papiret, så jeg skabte et træ ved siden af xD
Blev ret så stolt af bladene. Tja, det er lidt af et abstrakt billede, hvilket jo er meningen, da jeg er mest i den abstrakte banedel end naturalisme. Naturalisme er jeg sgu alt for doven til, jeg mister interessen for at lave billedet færdigt, fordi det tager så lang tid. Det er min største svaghed inde for kunsten; Dovenskab og tid! xD
Men hvad jeg mest holder af at tegne inde for naturalismen er portrætter og specielt øjne.

Nårh, men dette er tredje forsøg med vandmaling/vandfarver, så er blevet okay stolt over, hvad jeg har kreeret på 50 min. :D

Min "arbejdsplads" udenfor xD

Det færdige resultat :D

Jeg stod virkelig som en rigtig kunstner, og bare klaskede noget maling på noget papir, og alligevel blev det til noget! Jeg havde ikke engang skitseret! Åh, vandfarverne var en dejlig opdagelse, jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har prøvet dem noget før >w<

I kan forresten finde den her, så hvis i kan lide den og har en bruge, så fave den lige, ikk? Haha xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar