2012-05-15

Når Torben Toben har ædt verden

Uha, hvor har jeg sørme haft travlt det sidste stykke tid - og det er ikke slut endnu. Jeg har slet ikke haft tid til at skrive indlæg hver dag, og jeg ærgrer mig over det, da jeg har så meget at fortælle!

Først og fremmest var der teater aften på min skole i onsdags! Og da jeg er en del af dramaholdet, og det hele er til ære for os, var jeg self med i et stykke ;D
Det er faktisk vores eksamensprojekt, vi skulle vise, og jeg er (Vi har jo stadig gruppen, selvom vi allerede har vist det) med i en gruppe på fire.
Så jeg og fire andre havde hovedrollerne i et stykke på ca. 20 min.

Vi havde alle valgt at spille et stykke kaldet Torben Toben og er skrevet af Line Knutzon.
Det er et ny moderne skuespil, så det var dejlig mærkeligt.
Vi er fire mennesker og en delfin (I det originale manuskript er det en hund, men den har stadig navnet Jønsson i vores stykke) i en verden, som er blevet spist af den ene. Kort sagt har Torben spist verden, og hans ven Frantz har fået ham til det. Det viser sig så, at han har glemt at spise Povl og Agga, hvilket gør Frantz vildt sur. Og så kører det ellers bare derud af ;D


Jeg ville oprindeligt have uploadet hele stykket, men det ville min computer og internet åbenbart ikke, og jeg synes, jeg ikke gad vente mere efter de første tre timer var gået - Så i må nøjes med et billede, der ikke er så fantastisk godt, dog takker jeg tilskueren der tog det (Tak Mille!) :D

Hen mod konklusionen af skuespillet, skal der da minder med!

Fra venstre og hen er Kamilla, som spillede Povl. Den oppustelige delfin (Ole John er dens rigtige navn xD) spillede Jønsson. Så er der Katrine som spillede Torben. Og den næste i rækken er Sofie som spillede Agga, og til sidst er der mig i rollen som Frantz.

Vi synes selv det var rigtig godt, og vi fik at vide af to tilskuer, at de græd af grin - hvilket jo altid er et godt tegn ;D
Jeg synes vi allesammen var vildt gode til rollerne, og der var ingen hængepartier overhovedet! Det er dejligt, når alle er enige om, at man skal skabe noget sygt godt - Hvilket vi fandme gjorde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar