2012-05-07

Gallakjolen~

Nu er det selvfølgelig begyndt at være lidt lang tid siden, at jeg skulle have fremvist det færdige resultat af gallakjolen, men jeg har simpelthen haft SÅ travlt, at jeg ikke rigtig har været hjemme.
Selve grunddesignet er fundet her.

Men her er det endelige resultat! :D
Den er meget pænere på mig, end den mærkelig model som har den på i bladet! Hun er uhyggelig og forkert tynd, så det ser underligt ud - og så er jeg dejlig egocentreret lige nu~

På ginen :D

Zoom på perler og plissering!

Desværre er min mors gine federe end mig, så gallakjolen kan ikke lynes mere end halvt på ryggen (Taber gine!), så den er sat fast med nåle for at stramme den ud.
Det er godt nok også lidt svært at se, men der er altså stropper på min version :D

Der er også en zoom på perlekanten, der er under plisseringen og hele vejen rundt om hofterne/livet, eller hvor den nu går til - min mor har skabt de perlekæder i hånden! Jeg anede ikke hun kunne perle"kunst", men det havde hun åbenbart haft som hobby, da hun var "ung pige", så selvfølgelig (Det var da en selvfølge ifølge hende) kunne hun da det :)

Jeg kan personligt rigtig godt lide kjolen, og det er jo klart, da det er mig som har "bestilt" den. Den sidder ind til kroppen og er meget komfortable at have på. Den er enkel og alligevel galla agtig!

Desværre i mit gymnasie, kom stort set alle første g'er næsten i helt normalt tøj - nogen kom oven i købet i bukser og den eneste make-up de havde var en mascara! Nogen kom i ganske normalt festtøj, som hvis det var hvilken som helst fest. Det synes jeg var ret så nederen, da ordet lød på GALLA. Men vel, jeg er vant til at være lidt mere overdrevet i forhold til andre, så det bliver jeg bare ved med at være ^^

Det var så gallakjolen, jeg har snakket om i mange indlæg før dette xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar