2012-05-14

Halskæde kreeret til galla

Nu er det jo ved at være lidt tid siden, men har haft så super travlt, at jeg har været ved at kaste mine ting og sager ud af vinduet! Haha - Overdrivelse fremmer forståelse ;D

Tja, jeg ville egentlig vise halskæden jeg kreerede til galla~!

Langt fra - så man kan se trykknapperne.

Når trykknapperne er sat sammen.

Zoom på detaljerne.

Den er enkel og matchede selvfølgelig resten af mit design.
Der er brugt sort satinbånd til selve halskæden, hvor der er syet et organzabånd på i lyserød. Derefter er der brugt et mindre satinbånd i sort, som der så er skabt en lille sløjfe af, og syet på. Så er der lavet en form for vedhæng, skabt ud af små perler, to facetperler og en spids hjerteformet perle.

Den er virkelig sød, og det er sygt hurtigt at skabe. Så hvis man sidder inde med en ide, så kreer den! Det tager ikke så lang tid, som man skulle tro ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar